Turtiss Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 nei nei nei.... skulle prøvd den på bilen min, samme farge og alt.... bor i Bergen... Men er 3 uker borte nå, så blir litt vanskeligt Prisantydning? Bud ? 100kr
glennarl Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 100kr? Er du seriøs?... skjerpings.. da kaster jeg den heller i bosset Må i alle fall ha 500kr for den..
sladjan Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 nei nei nei.... skulle prøvd den på bilen min, samme farge og alt.... bor i Bergen... Men er 3 uker borte nå, så blir litt vanskeligt Prisantydning? Bud ? 100kr Du har jo coupe, og vingen er til sedan så passer ikke
Turtiss Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Se der ja hehe, gikk litt fort igjennom tråden. Da dropper jeg ut Ga det budet bare pga jeg har ingen formening om verdien på vingen. Virker som mange her på bimmers tror de som kjøper har full peiling på verdien på varen og bare skriver "bud". Helt tragisk, for det må ALLTID ett skambud til før prisantydningen kommer frem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå