trykktestet Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Hei Har søkt litt rundt her ang tikking på disse motorene og funnet ut at det er kam og løftere som må byttes? Er det dyre deler og vanskelig arbeid å bytte dette? Eller er det lettere å finne en brukt motor og bytte hele skiten? Har forstått det sånn at disse firerne til bmw ikke er det beste de har produsert. Har skrudd en del volvo, men har aldri vært borti bmw. Og når jeg åpner påfyllingslokket til oljen begynner motoren og jage på tomgang, er dette normalt eller? Bilen er en 92 modell.
bmwkizn Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Tikking er en kjent feil for M40 og M43 motorer desverre. Er det lenge siden du har byttet olje og filter? Kjøp nytt filter, og ha på Castrol motor olje på bilen. Det bruker å hjelpe en del på disse motorene. Jeg har hatt flere E36,er selv men den jaginga har jeg ikke vert borti desverre. Hvilken motor har du? M40 eller M43?. (m40 har regreim. er i E36 fra 91-93) M43 har kjede å kom i E36 i 93-94)
trykktestet Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 M40? Er en 92 modell. Er damen sin bil, hun driter i tikkingen. Men det er helt jævlig å høre på Var på BMW i går og oppga skiltnummer og fikk en castrol olje til 1100kr. Men det hjalp ikke så mye å bytte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå