Jimxd Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Snart. Har muligens en som vil by mer enn deg men jeg sier jo seff ifra så du har mulighet til å by over. Jeg driver forsatt og demonterer. Tar litt og litt om dagen
Jimxd Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Da er det solgt unna litt mer Forsatt mer folkens
bergeee Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 motor da? bare på lista de så er det jo deler for over 45 tusen. regner med at du har solgt litt og. pluss motoren. skjønner at bilopphuggere gjør store penger alså
Jimxd Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Hehe ja motoren er solgt Dette er ikke noe bil fra noe hugger den har jeg brukt i snart ett år nå.
Jimxd Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Opp. Alt er i hus nå så om noen er interessert i noe så kan jeg ta bilder!
Jimxd Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 jeg har ikke sendt de enda nei. Rakk det ikke i dag. Men jeg har fri i morra. jeg har pakket tingene til deg og til Banan + jeg har masse mer jeg må sende. Jeg tok ett bilde til deg etter jeg vaske ramma og avfettet den så den ser ut som splitter ny. Er det facelift?
AutoMartin Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Er usikker på facelift eller ikke. Formen ser ganske lik ut som min prefacelift, men min har flere riller inni rammen.....
Jimxd Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Satt ned prisen på litt av hvert Satt ned alcantara fra 8000 til 7500. Alt er strøkent utenom litt på førerstolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå