R Andersen Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Noen som har målene på frontruten til E30 (facelift)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 det spørs jo om det er 2 eller 4 dørs. rutene er vist ikke like fikk jeg beskjed om da jeg skulle bytte på min gammle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 4-d å 2-d he samme rute, også bakruta e samme på dei to, ingenting som heite coupe ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 ok. fikk beskjed av olsen bilglass at det var 4 forskjellige frontruter til E30. en med og en uten solskjermings stripe i toppen til 4 dørs. og en med og en uten solskjermings stripe i toppen til 2 dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Det skal være samme, men det er til en 2-dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 M3 har limt rute, Normal E30 har vell bare pakning, kanskje det var det de mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå