bmwe46d Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 hei skal selge et sett OZ Racing Felger, Skrudde felger framre felg 245, bak, 255??? med brei kant på bakfelga. inpress 32-36 tror jeg?? (skulle visst passe på e46) fram felga har dekk, men for mye profil til bmw. ikke sett så mye på dem, men de ser ganske fine ut, ikke så lenge siden jeg kjøpte dem, ser etter et billigere alternativ og skaffer meg noe felger med billigere gummi til;) GI BUD!! ps: bor like ved drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Sjekk opp dim, samme foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46d Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 kan gjøre det i morgen, og skjekke "et" er breiere bak men vet ikke om det er mere enn 255 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46d Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 fant ikke ut av ET inpresset men, bakfelga er 255. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Jeg mente felgbredden Er det 8,5" brede eller er det 9" bak? Og dimensjonen på dem foran? Jeg kommer garantert til å bytte dekktyper uansett så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46d Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 8,5 kan dobbelt skjekke i morgen leitet egentlig bare etter ET, men fant det ikke på baksiden:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46d Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 3000 er skambud:P det er skrudde felger med kant, dyre. forventer ikke så veldig mye, men mer enn 3000 hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Finn ut hva du har og legg ut? bredde f/b og ET f/b. Står garantert på de! Er det bare møkk eller hakk og korrosjon? Vanskelig å se utfra bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 er dem 2 delt eller? kan du ta bilder av baksiden også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå