cato'n Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Legger ut noe bilder av E30'n (byttes i e 34 525,530, 540) Kjøpte denne av en kar før jul en gang.. Han var eier nr. 2 på bilen bilen e i veldig bra stand, litt rust, som eg holder på å fjerne no.. Ikke så mye igjenn motoren e gått ca 200.000 Men det e byttet spedometer.. så det står 247.000 Men la gå motoren e veildig bra holdt.. kunn kjøpt orginaldeler til den sån som dynamo starter å lamda (DYR var den lamdaen). motorrommet ingen rust alt på stell ingen svetting som eg har sett i allefall. starter altid går fint å gått. Ting som e gjort/skiftet: *Har senket bilen 60/40 *montert stabstag (Motor rom) *oljeskift filter plugger filter *Sveist litt rust Planer videre (vist eg har bilen): *lakeres orginalfargen *Felger brock b1/borbet a ? *Noe stivere foringer (understellet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Så ut som et veldig bra utgangspunkt det der Er interiøret sort eller blått? var litt vanskelig å se på bildene. Mulig det er jeg som er litt trøtt men Videre planer? ser det er lagt ut som prosjekt-tråd. Men vurderer salg/bytte. Hva er greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 prøver å legge ut mere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Det e jo ett prosjekt.. Mørkeblått interiør.. Planen e å lakere den å få noe feite felger.. Brock b1 eller Borbet a felger.. Ha den så orginal som muligt..Men det e en kar som kansje vil bytte, så derfor står det salg/bytte.. Men men får se, trenger ikke selge den, men kunne jo tengt meg en større bil... så vist han ikke e innterisert, har eg den selv å fullfører planene mine håper eg ps: Kommer mer info om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Jøss, her så jeg mye likhet i min før jeg pusset den opp (se link i signaturen min), Er jo samme farge og greier =) Går ikke mange av de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 flott man.. det e goe biler. men ser du har sveiset bakplaten din.. har faktisk sveiset på akkurat samme plassen.. blir nokk ett prosjekt om den ikke blir solgt eller byttet.. står no vinterlagret no i lokalet.. så då får no eg tattt litt små plukk på den her å der av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Ja, typisk plass det ruster det. Yes, bare pøs på med bilder etterhvert som du jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Stikker å sveiser hullet i kanalen i dag .. prøve å huske på å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 hei vist dere har noe formening om ka denne kan vere vert.. så gjerne Pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 hva gav du for den da? Sikkert verdt en million. Neida. Er den Eu godkjent og på skilter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 go-kjente til august 2010 å skilter står på.. hva eg ga for den har vel ikke så mye å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 hjelp... bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Då var denne solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå