Gå til innhold

Bmw E30 325i prosjekt. lurte på ka denne kan vere verdt?Pm..

cato'n
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut noe bilder av E30'n (byttes i e 34 525,530, 540)

Kjøpte denne av en kar før jul en gang.. Han var eier nr. 2 på bilen

bilen e i veldig bra stand, litt rust, som eg holder på å fjerne no.. Ikke så mye igjenn :)

motoren e gått ca 200.000 Men det e byttet spedometer.. så det står 247.000 :( Men la gå

motoren e veildig bra holdt.. kunn kjøpt orginaldeler til den sån som dynamo starter å lamda (DYR var den lamdaen).

motorrommet ingen rust alt på stell ingen svetting som eg har sett i allefall. starter altid går fint å gått.

Ting som e gjort/skiftet:

*Har senket bilen 60/40

*montert stabstag (Motor rom)

*oljeskift filter plugger filter

*Sveist litt rust

Planer videre (vist eg har bilen):

*lakeres orginalfargen

*Felger brock b1/borbet a ?

*Noe stivere foringer (understellet)

9n5vsy37krw8o3b24sua.jpgxmk6pkdlwwwvwbiu7x2q.jpglenjzox7gyjc6m9ul1q4.jpg5bt1yq533fmvym132hv5.jpgyg0xkt3wdsqqc3iwea3e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som et veldig bra utgangspunkt det der :) Er interiøret sort eller blått? var litt vanskelig å se på bildene. Mulig det er jeg som er litt trøtt men :)

Videre planer? ser det er lagt ut som prosjekt-tråd. Men vurderer salg/bytte. Hva er greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e jo ett prosjekt.. Mørkeblått interiør.. Planen e å lakere den å få noe feite felger.. Brock b1 eller Borbet a felger.. Ha den så orginal som muligt..Men det e en kar som kansje vil bytte, så derfor står det salg/bytte.. Men men får se, trenger ikke selge den, men kunne jo tengt meg en større bil... så vist han ikke e innterisert, har eg den selv å fullfører planene mine håper eg :) ps: Kommer mer info om bilen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott man.. det e goe biler. men ser du har sveiset bakplaten din.. har faktisk sveiset på akkurat samme plassen.. 8) blir nokk ett prosjekt om den ikke blir solgt eller byttet.. står no vinterlagret no i lokalet.. så då får no eg tattt litt små plukk på den her å der av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...