deerepower Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 hei har en 325 86. skal ikke bensin pumpa gå når man vrir på tenninga?. eller ha 12v på de to ledningene inn på den?. det hadde jeg hvertfall ikke med tenninga på.. noen som kan si meg hvem sikring eller rele som går til den? har somla bort instr boka:P
Rogern Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Ser ut som det er sikring nr. 11. Her har du komplett el.skjema e30: http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e30/ Prøv å sett 12 volt direkte på pumpa for å se om den går, ellers kan det være releet hvis sikringa er hel.
KalMar Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 på facelift får ikke bensin pumpa strøm før du kinner på starteren..
deerepower Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 ja oki;) takker, Da får jeg sjekke ut detta. blir benisn pumpa fra en 320 89 mod for liten til 325'n? har en dele bil stående så..
Rogern Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 ja oki;) takker, Da får jeg sjekke ut detta. blir benisn pumpa fra en 320 89 mod for liten til 325'n? har en dele bil stående så.. De har samme delenr.
Eksos Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 325i motorer generelt har vell motronic hele gjengen, og derfor skal vell ikke pumpa gå når du skrur på tenninga.. Prøv å kobl over releet, vil tro dette er letteste løsning Grønn/lilla ledning er iallefall en av ledningene, usikker på fargen på den andre..
deerepower Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 ja ok;) får prøve litt diverse;). bilen holdt på å bli truffet av snø raset fra låvetaket i går:P gikk heldigvis bra hehe så pass opp for snø ras om dagen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå