egseth Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Heisann! Tenkte jeg kunne lage en liten prosjekt tråd Er ganske ny innen bimmers.no og bil så.. Kjøpte meg en 96 mod 320i Sedan, bilen har gått 160 000km ca, har fulgt alle servicer Bilen er så og si strøken litt rust i ene hjulbuen framme og er EU ok til 2011 Er desverre ikke skinn interiør men det kommer kanskje med tiden Kommer ikke til å gå noe særlig fort her med tanke på økonomien, skole og dame Dette er min første bil som jeg håper på at den blir bra! Kom gjerne med tips! Utstyr: Avtagbart hengerfeste Varmeseter el.vinduer/speil +++ Planer framover: -M3 Front -M3 Sideskjørt -M3 Bakfanger -M3 Lykter bak -Diffusor -Øyelåk -Bakrutesenk -Kvite blinkers framme og på sidene -Felger * Done * -Sote rutene -Anlegg -Krom nyrer -CCFL ringer -Xenon i alle lys -Senkefjører -Effektanlegg Har ikke fått tatt noen skikkeli bilder enda men slenger ut de jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Blir nåkk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Så ut som et megent pent eksemplar du har der Har selv hatt E36 i den fargen, og jeg syns den kler bilen bra Hold oss oppdatert etterhvert. Og velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Jo takk skal du ha Skal prøve så godt jeg kan hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Handla meg Felger idag Hartge Kopi 225/40/18 Caben til mudern i bakgrunnen Får ikke smellt de på bilen før jeg får den igjen fra verksted, skulle fikse sentral låsen etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Noen som har tips til hvilke senkefjører jeg skal kjøpe meg? Har nettopp bytta dempere. Har lyst på litt stuk men ikke for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Ingen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Holder på for tiden å bygge kasse til 2 12" Cerwin vega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Hvis du ikke vill ha den for lav så kansje 50/20 eller 40/20 hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Fikk skaffa meg hjulbolter idag så jeg slengte på felgene Synste den ble passe lav bake så jeg slipper å senke der noen som om hvor mye jeg skal senke framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Hvis du ikke skal senke bak, så holder det i massevis med 30mm fjærer fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Vet du en billig side kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå