pettmon Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Da var alt i boks med Forus Bilpleiesenter . Vi innviterer våre medlemmer til å ta en vårpuss på bilen sin . Dette blir som i fjor , plass til 12 - 13 biler Lørdag 20.03.2010 kl 09,00 Pris 300,- Det er på tide å få av salt og andre ulumskheter av BMW'ene våre,og la glansen komme tilbake. Oppmøte kl. 09.00 lørdag 20 mars hos Forus Bilpleiesenter i Heiamyrå 6A på Forus. Det er plass til 12-13 biler.(min.8 betalende)Prisen er kr.300,-og inkl.utvendig vask,fri benyttelse avbilpleiemidler i proffkvalitet, proff hjelp med råd/tips og gjenstridige riper. Dette er også veldig sosialt,så om du bare vil innom for en prat,så er det bare å møte opp.Vi holder på til ca.kl.15.00. Bindende påmelding til Petter Monsvik innen 15 mars på tlf:92015413 eller mail:pmonsvik@lyse.net ( eller her i tråden ) Mvh.Petter Monsvik Styremedlem BMWCCN Rogaland
A1eks Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Bra tiltak! Må man ha bimmer for å være med på dette? Solgte nylig min bimmer, og fått meg familiebil i et annet merke (stein i glasshus..?), men vil fortsatt være med på vårpuss.. Er medlem i BMWCCNR også.
pettmon Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Bra tiltak!Må man ha bimmer for å være med på dette? Solgte nylig min bimmer, og fått meg familiebil i et annet merke (stein i glasshus..?), men vil fortsatt være med på vårpuss.. Er medlem i BMWCCNR også. Beklager , men ja dette er for vårt kjære merke BMW . vel vi har vel også tillatt MINI . Petter
BMW_Racing Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Det er vell mulig og ta turen bort, Viss man trenger tips og råd ang. bil pleie ?
pettmon Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Basjen dato Søreng , ja det er jo klart at det ikke passer for alle , men vi håper på fullt hus alikevel Petter
pettmon Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Nå er jo det meste av snøen vekk Så her er det bare å melde seg på . Petter
Ad|oS Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Hvordan produkter bruker de der? Lovlig å stå der med egne produktet også?
pettmon Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 De bruker Meguiars sine produkter . Tja det er vel ingen vits i å først betale for deres produkter og så bruke av egne ? dersom du bruker andre merker og det ikke fører til noen misforståelser når du pakker sammen , så går vel det =) Petter
Ad|oS Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Spør hovedsaklig fordi en del bilpleiesenter bruker midler med mye filler i stedet for slipemiddel, og dermed bare skjuler ripene i stedetfor å faktisk fjerne dem. Greit å ha skikkelige produkter tilgjengelig Men er rimelig trygg med Meguiars ja, selv om mange av produktene deres krever litt mer med tanke på maskinpolering enn andre (dimising vs non-dimishing)
pettmon Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Fremdeles noen plasser igjen , meld dere på nå . Petter
pettmon Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 melder meg på! Fint det , da står du på lista Petter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå