Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var alt i boks med Forus Bilpleiesenter .

Vi innviterer våre medlemmer til å ta en vårpuss på bilen sin .

Dette blir som i fjor , plass til 12 - 13 biler

Lørdag 20.03.2010 kl 09,00

Pris 300,-

Det er på tide å få av salt og andre ulumskheter av BMW'ene våre,og la glansen komme tilbake. Oppmøte kl. 09.00 lørdag 20 mars hos Forus Bilpleiesenter i Heiamyrå 6A på Forus. Det er plass til 12-13 biler.(min.8 betalende)Prisen er kr.300,-og inkl.utvendig vask,fri benyttelse avbilpleiemidler i proffkvalitet, proff hjelp med råd/tips og gjenstridige riper. Dette er også veldig sosialt,så om du bare vil innom for en prat,så er det bare å møte opp.Vi holder på til ca.kl.15.00. Bindende påmelding til Petter Monsvik innen 15 mars på tlf:92015413 eller mail:pmonsvik@lyse.net ( eller her i tråden )

Mvh.Petter Monsvik Styremedlem BMWCCN Rogaland

Skrevet

Bra tiltak!

Må man ha bimmer for å være med på dette? Solgte nylig min bimmer, og fått meg familiebil i et annet merke (stein i glasshus..?), men vil fortsatt være med på vårpuss.. Er medlem i BMWCCNR også.

Skrevet
Bra tiltak!

Må man ha bimmer for å være med på dette? Solgte nylig min bimmer, og fått meg familiebil i et annet merke (stein i glasshus..?), men vil fortsatt være med på vårpuss.. Er medlem i BMWCCNR også.

Beklager , men ja dette er for vårt kjære merke BMW . vel vi har vel også tillatt MINI . :)

Petter

Skrevet
Basjen dato #-o

Søreng , ja det er jo klart at det ikke passer for alle , men vi håper på fullt hus alikevel

Petter

Skrevet

De bruker Meguiars sine produkter . Tja det er vel ingen vits i å først betale for deres produkter og så bruke av egne ?

dersom du bruker andre merker og det ikke fører til noen misforståelser når du pakker sammen , så går vel det =)

Petter

Skrevet

Spør hovedsaklig fordi en del bilpleiesenter bruker midler med mye filler i stedet for slipemiddel, og dermed bare skjuler ripene i stedetfor å faktisk fjerne dem. Greit å ha skikkelige produkter tilgjengelig :wink:

Men er rimelig trygg med Meguiars ja, selv om mange av produktene deres krever litt mer med tanke på maskinpolering enn andre (dimising vs non-dimishing)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...