Julianv Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Hei. Har nå nesten kjøpt meg en e30 316 med 318 motor og forstilling(?). Jeg hentet den hjem til meg nå fordi den ikke kunne stå hos eier, som er en venn av meg, lenger. Tenkte å få den fikset ASAP, da jeg er lei av forbruket på 525ia'en. Feilene på eu var følgende: 2- batteri ikke festet. Ikke noe problem å fikse det 2- eksoslekkasje. Dette er jeg litt usikker på, for de har også skrevet 2- avgass ikke målt pga eksoslekkasje. Vis jeg tetter lekkasjen så er jo det første problemet vekke, men det er 2.5 toms rakarør med potte på slutten. Bråker litt. Men vil dette si at de ikke har hengt seg opp i det, bare at det lekker eksos? Og det er egentlig en m10b16 men er satt i m40b18 med forstilling. Er jo egentlig kat på m40b18, men er ikke det på denne bilen. Kan jeg overskride avgass-verdiene da? Og tror dere at de kommer til å henge seg opp i rakarøret, siden de enda ikke har sagt noe om det? skal på etterkontroll samme sted forresten neste feil er 2 - hjullager venstre framme. Den er grei for det er 318 spindler og alt. så siste. 2-indre endeledd. Mener disse ikke har indre endeledd? Og jeg er usikker på om styringen er byttet til 318, eller er det ikke noe forskjell? huff ble litt mye dette Men håper noen vet litt om dette, da det vil gjøre alt lettere for meg EDT: Er også 2er feil på rust på bremserør, men er jo bare å pusse og tectylere Forresten. Fikk også 1er feil på manglende ryggelys? Eier sier at den aldri har hatt ryggelys. Noe å bry seg om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Det med ryggelyset mener jeg bare er en føler i girkassa:) Fåes på koed, gsbildeler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Er også 2er feil på rust på bremserør, men er jo bare å pusse og tectylere Mener du virkelig det? Det var dagens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Ja er standard å gjøre det? Men må først se om det er bare overflate eller om det er mer. Er det mer en litt overflaterust så bytter jeg såklart. Og i samme slengen få byttet bremsevæske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Da var forresten bilen kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå