izmin Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Hei! har En kicker sub 2*12. orginal spiller, så tar lydsignal rett fra høytalerene. problemet er at når jeg frir av tenningen å stopper annlegget, slår subben seg på etter ca 20 sekund, å barra rister. når jeg lukker opp bagasjeromsluka slutter det. helt plutseligt. Noen som vet va dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Har du sub,en kobla rett på spillern?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
izmin Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Suben er ikke koblet til spiller, men gjennom en Adapter(?) som er koblet til høytalarene i hatte hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Kanskje greit at du gir litt info om kva slags komponenter du har og korleis du har koblet dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Suben er ikke koblet til spiller, men gjennom en Adapter(?) som er koblet til høytalarene i hatte hylla. Adapter? mener du forsterker? Eller har du ingen forsterker i bilen? Mulig jeg er sein her, men forstår ikke helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
izmin Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 veldig dårlig forklart. Har orginal spiiller. Så jeg koblet lydsignal fra høytaler til en omformer som gikk til forsterker/ sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 trur du bør koble remote fra spiller til forsterker da skal det nok funke.. får du ikke en veldig vandrene bass når du spiller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå