anderse36 Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Hei! kjøpt meg en e36 323i sedan som er veldig fin, bortsett fra litt plukk her og der.. blant annet så er den største og mest kritiske jobben en sveisejobb - er da på oppdrag fra sveisemester'n.. på bilens passasjerside på undersiden(ikke i selve kanalen, men i understellsplatene som møter kanalen v begge gjekkfestene) har disse såkalte stålplatene begynt å ruste/rusta en stund - burde tas snart.. noen som tilfeldigvis har noen sånne liggende, og da helst rustfrie Tror ikke han trenger mye heller, bare to plater 20-30 cm i diameter.. Noen tips? Mvh Anders
-Anders- Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Bare å kappe til noe stål det. Gjorde samme jobben på min. Det er der det er 2 dreneringspunkter sant? Som regel disse som tetter seg.
anderse36 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 joa, det sjekka jeg ikke så nøye, men det er sikkert det.. det er rett inn i platene ved skjøten kanal - plate ved gjekk festene så kan bare finne noe stål og kappe til da? han som så det mente det ikke var mulig, men hvis du har gjort det og det holder så gjør det noe om jeg ikke setter inn gjekkfestene med en gang? de mangler på den ene sia, så lurer på om det kan fremskynde rust? fin bil forresten
-Anders- Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Her er 2 bilder av da jeg drev med det. På bildet over ser du de to dreneringspunktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå