A. Larsen Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Hei jeg har en 1991/92 modell 3 serie 325i. Med bosch LMM. Men den har begynt å småruse seg på tomgang og bruke mye bensin. Er det lmm som er ødelagt?. Er den mulig å fikse?. Og finnes den samme Lmm i noen andre bilmerker hvor den er billigere ny?
-Erik- Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Ingen forskjell ved kald/varm motor? LMM kan du vel få tak i brukt om det er den som må byttes.
A. Larsen Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Er litt forskjell når jeg plugger ut lmm. Det er værst ved varm motor. for ved kald så ligger den litt høyt på tomgang. Men hvilke andre sensorer hører til den samme nødmodusen?
hypah Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Kan høres ut som lambda! Da går den høyt på tomgang og bruker mye bensin. Ved lmm så går den ujevnt på tomgang mener jeg..
A. Larsen Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Fant feilen her, var røret fra tankutluftingen som hadde løsnet. ( så blir vel falskluft.) Var sånn at den gikk veldig opp og ned men nå er den fin. Går ofte høyt på tomgang når den er kald, men bruker ikke mye bensin (0,85 ved langkjøring)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå