kverna@start.no Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Har søkt litt, men ikke funnet noe svar... Prøvde her om dagen, å åpne vinduet i bakluka. (knapp under ved vindusviskeren),- men ingenting skjer... dvs. ingen reaksjon når jeg trykker inn knappen, og ruta sitter dønn fast.. Ringte bmw, og de sa at det kanskje var en microbryter,- men mitt spørsmål er om jeg kan gjøre noe her ... noen sikringer kanskje?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kverna@start.no Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 hmm.. nå virker ikke fjernkontrollen på noen av nøklene heller... må låse med nøkkenlen i døra (sentrallåsen fungerer). Har sett gjennom alle sikringene som ligger i bagasjerommet (høyre side). Ingen sikringer er gått.. noen som vet om noen flere sikringer, eller er dette "verkstedmat"... ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackline Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Vil nok tippe at det er bryteren som må byttes da ja. Ofte ett problem når man skal bytte den bryteren, er at gjennomføringen sitter fast så den må borres ut. Hvis plutselig ingen av nøkkelene fungerer, så vil jeg tro det er noe med antenneforsterkeren. Enten selve antenne forsterkern som må byttes eller om det er ett lednings brudd i taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kverna@start.no Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 fant et veldig bra forum, som ser ut til å ha svar på dette: http://forums.5series.net/topic/72751-t ... ge__st__15 Virker som det er en STOOR svakhet med bakdørene på disse bilene... Ledningsnettet går til helv... ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå