Vanilla_ninja Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Jeg har slitte hjullager bak og må bytte for å få EU-godkjent bil. Hva går man for her? Originalt fra koed, eller er det noe som funker bedre? Jeg må også bytte bremseskiver bak. Er det noen grunn til å velge annet enn originale her? LJ
Vanilla_ninja Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Jeg maser litt, jeg. Er det noen som har peiling på BMW-deler her inne, mon tro? LJ
hillmar Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Jeg ser ikke no vits i å kjøpe "bedre" enn det koed selger når det gjelder slitedeler til en helt vanlig bil. Jeg regner med at du bytte klosser samtidig når du bytter skiver selvom du ikke skriver det...
Vanilla_ninja Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Det eneste jeg kan tenke meg selv er å kjøpe andre lagre. Jeg synes å huske å ha hørt at det er et eller annet merke av lagre som kan monteres og demonteres med håndkraft, og det kan jo være kjekt til neste gang de eventuelt må byttes. Ellers blir nok klosser og skiver originalt, når jeg nå har sett litt på forskjellige priser. LJ
hillmar Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Det med lagerene har jeg ikke hørt om, og jeg synes det høres litt rart ut... Sikker på at du ikke blander med foringer? Der får du poly-urethane foringer som kan monteres/demonteres uten presse...
Vanilla_ninja Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Foringer var det, ja. Og Powerflex var navnet jeg ikke kom på i går. Bestilling av deler går vel til koed i dag, da, tenker jeg. LJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå