Gå til innhold

heisann, nå har jeg laget mange ny emne i det siste, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, nå har jeg laget mange ny emne i det siste, men dette resulterte i et godt svar!

Som dere kanskje har sett har jeg snakket mye om en E46 jeg hadde tenkt og kjøpe. Av en person i Asker.

Når jeg ringte han første gang, fortalte han at han hadde hatt bilen i 2 månder og alt var i godt stand manglet kun EU ok.

Når jeg dro for og se på bilen så den forsovet fin ut men med noen mangler, AC etc

Han forklarte at ha hadde kjøpt seg en stasjonsvogn siden han hadde fått seg hund.

Jeg ba selger om en feilkode på bilen, selger "gjorde" ( jeg vet ikke om han har gjort det eller ikke ) og han konkluderte i at det var vifte motstanden som var ødelagt. han sa også at han hadde fått et bud på 55k på bilen slik som den var og det hastet fordi han skulle kjøpe seg stasjonsvogn.

I dag så jeg litt på finn igjen, der lå det en fin 318I stasjonsvogn E46. Med sammen navn, samme sted der bildene var tatt mpå den forgje bilen. til en god sum. men med et annet telf nr.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke, men jeg tror jeg ikke kommer til og kjøpe bil av denne personen. litt for mye snakk.

Kom gjærne med synspunkter.

Skrevet

Det trenger jo ikke å bety at bilen er dårlig. Spør om selger er villig til å ta en NAF test på bilen. Samt en diagnose. Sørg for å få papir på det. Eller være med selv da det blir gjort ;)

Skrevet

han vil ikke ta en naf test som du betaler for?

anyways.. gammel bil med flere feil.. jeg hadde ikke betalt naf test (som selger).. du må tenke selv da, du får ikke en strøken e46 til 55000.. og å kreve masse dokumenter ifm stand, ja, da får du heller kjøpe en annen bil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...