Gå til innhold

BMW 520i E39 selges... Nettop EU-godkjent til 2012! Strøken


sel90
 Share

Anbefalte innlegg

Selges min trofaste BMW som starter og går alltid. Aldri hatt noe som helst trøbbel med den.

Bilen er EU-godkjent på BMW verksted (BILIA) i Drammen.

En strøken bil uten rust og mangler. Alt av det elektriske funker. Motor og gir veldig bra!!

Bilen er senket og står godkjent i vognkortet. Tøffe front og baklykter. Det er også blitt montert bakrutesenker og M5 bakluke vinge. Tøffe sommerfelger og vinterfelger.

Bilen er i topp stand...

Litt info:

- 1997 BMW E39.

- 2.0L 150 HK

- Manuell gearkasse

- KM 247.000

- Pris 80.000,-

Utstyr

- Sommerdekk og vinterdekk med Alu felger

- El speil

- El vindu

- kjørecomputer

- midtarmlene

- servo

- ABS bremser

- Alarm

- Klima

- Radio/Cd

- sentrallås

- Elektrisk takluke

- airbag foran

- avtagbart hengerfeste

- Metallic lakk

- Antispinn

- Antiskrens

- Tåkelys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bommer kratig på pris min gode herremann. Denne går vel for 60-65.000,- vanligvis. Onkel selger samme bil bare nyere å mye lavere kmstand for 70.000,-

Er bare slikt det er. Rart at disse bilene som engang kosta sinnsykt mye går for så lite nå. Ikke mange år siden denne serien kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig rart altså... Jeg har påkosta en del på bilen nå siste mnd sånn at han er helt strøken nå, som eu godkjenning og årsavgifta osv. så det blir litt rart for meg å selge den så billig egentlig, men men..

Bud ønskes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Når det gjelder senkesettet har jeg faktisk ikke peiling på, for det er ikke jeg som har gjort den jobben. Da jeg kjøpte bilen var bilen senka. Står ikke i vognkortet hvor mye den er senka heller, men kanskje det er en annen måte å finne det ut på?

Skal prøve å ta noen bilder imorgen.

Og, ja det er en veldig fin bil, så å si strøken bil. Har bytta olje og oljefilter torsdag forrige uke faktisk. Har brukt Castrol olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :) Int i bytte den i en MEGET strøken 97 mod E36 Coupe?

316i, Eu ok Feb 2010, Nye bremser foran/Skiver,klosser kallipere), digital dobbel clima, stor kjørecomputer, svart skinn(HELT strøkent). Bilen er helt orginal bortsett fra små detaljer jeg har gjort med den for og få den ekstra strøken og clean. Legger ved ett par bilder.

xoqt72j6l3pn6xivk72j.jpg

fkg5naec8zflf67jj7ik.jpg

0x88ydsmvwr1updc0gj0.jpg

qq80izy7posyuz9tla1b.jpg

ba50a1pq2ore0l3msv0v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...