Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!

har et par dumme spørsmål :

1: etter vinteren har jeg dessverre ingen strøm på bilen..selv ikke til å åpne den. hva gjør jeg da? jeg må jo få ladet opp batteriet

2: er det mulig og bruke den vanlige nøkkelen til å åpne bagasjerommet med?

har en bmw 520i e39

takker for alle svar :)

mvh

stig

Skrevet

"er det mulig og bruke den vanlige nøkkelen til å åpne bagasjerommet med?"

Har du prøvd, eller var det bare ett dumt spørsmål?

Funker det ikke å åpne bagasjerommet på bilen din med nøkkelen?

Får prøve å få opp panseret da, om du ikke får opp noen av dørene..

Der skal det være en plass du kan sette på startkabler eller lader.. tror den sitter på venstreside oppe ved torpedoveggen

Skrevet

jeg har prøvd begge nøkklene mine og de funker ikke.

jeg har også prøvd åpne paseret men dette uten hell. jeg vet at det finnes en pluss pol du kan sette kabel på i motorrommet med dette har jo lite å si nå da.

må jo være en enklere løsning på dette. for det er jo ikke et helt ukjent problem vil jeg tro

Skrevet

tror nok eneste mulighet er å få åpnet panseret da..

begynne å koble strøm inn på lykter eller bensinpumpe vil sikkert ta livet av ett eller annet..

kjenner ingen som jobber hos viking eller falk elns da? De er jo flinke med å dirke dører osv..

Skrevet

Koble strøm til starteren (IKKE innslaget) fra undersiden, har gjort dette et par ganger. Evt ring Falken/Viking osv osv som han nevner over her.

Skrevet

Prøvd lås-trikset på høyre fordør? Aldri prøvd det på e39, men funket iallefall på min e32.

Det er som følgende. Vri nøkkelen 90 grader med klokka, trekk ut håndtaket og vri ca. 45 grader til med klokka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...