Polardego Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Da har jeg valgt å legge ut den nye webshoppen og hjemmesiden. Den er ikke 100% ferdig, men nå ligger det ca. 2300 produkter klare og flere legges inn hver dag. Litt skrivefeil her og der finnes nok, men det kvalitetssikres så fort vi finner de. Det gies 10% på de fleste varer til medlemmer av Bimmers, noen litt mindre og andre litt mere. Den er litt treig enda, men NSN som er leverandør av programvare jobber med en kjappere plattform. Men her er den da: http://www.partsandretards.no
in2you Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Eg kommer inn men det tar sin tid ja, men det så veldig oversiktlig og bra ut! Tommel opp
Ellingsen B. Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 fungerte her, men måtte loade en god stund. Fin webshop, men er dere også størst på senkesett? Ser senk.no også skriver dette..
Polardego Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 fungerte her, men måtte loade en god stund. Fin webshop, men er dere også størst på senkesett? Ser senk.no også skriver dette.. Står ingenting at vi er størst, les en gang til. Jeg er ganske sikker på at vi har det største utvalget i en eller annen form for senk. Senk til Fiat Multipla, ja har det eller til BMW 5-serie E12, ja har det også...
Polardego Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 hvordan få prosentene? Ved å referere til Bimmers og nick her. Du kan selvsagt også sende meg en PM .
Polardego Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Det kan ta litt tid å laste sidene, beklager dette men leverandøren min på dette, NSN, jobber med en ny plattform som gjør at det kommer til å gå kjappere etterkvart.
Ellingsen B. Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 fungerte her, men måtte loade en god stund. Fin webshop, men er dere også størst på senkesett? Ser senk.no også skriver dette.. Står ingenting at vi er størst, les en gang til. Jeg er ganske sikker på at vi har det største utvalget i en eller annen form for senk. Senk til Fiat Multipla, ja har det eller til BMW 5-serie E12, ja har det også... "Størst utvalg på senk" .. Står vel at dere er størst da ? Uansett fin webside!
Polardego Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 fungerte her, men måtte loade en god stund. Fin webshop, men er dere også størst på senkesett? Ser senk.no også skriver dette.. Står ingenting at vi er størst, les en gang til. Jeg er ganske sikker på at vi har det største utvalget i en eller annen form for senk. Senk til Fiat Multipla, ja har det eller til BMW 5-serie E12, ja har det også... "Størst utvalg på senk" .. Står vel at dere er størst da ? Uansett fin webside! Nei, det står ingenting om at vi er størst. Det står at vi har størst UTVALG, det betyr ikke nødvendigvis at vi er størst på senk. Ikke enda i allefall.
Ivanrogov Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Gi meg en godpris på supersport til E60`n, så bestiller jeg med en gang
Polardego Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Gi meg en godpris på supersport til E60`n, så bestiller jeg med en gang Du får 10% prosent på det,,,
e30 tic Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Da har jeg valgt å legge ut den nye webshoppen og hjemmesiden.Den er ikke 100% ferdig, men nå ligger det ca. 2300 produkter klare og flere legges inn hver dag. Litt skrivefeil her og der finnes nok, men det kvalitetssikres så fort vi finner de. Det gies 10% på de fleste varer til medlemmer av Bimmers, noen litt mindre og andre litt mere. Den er litt treig enda, men NSN som er leverandør av programvare jobber med en kjappere plattform. Men her er den da: http://www.partsandretards.no er det du som driver dette? har du hatt samme nicket på vw forum bla?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå