cheron Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Som topic sier.. Vi vurderer å selge bilen i deler da konebilen er straks ferdig på oppretting. Vi kjøpte denne for å ha en bil å bruke i mens. Litt fakta; 1996 modell E36 325 TDS automat 206k KM Litt rust på dører og bakluka så disse er neppe salgbare, men de går billig om noen trenger Panser og forskjermer er bra Elektrisk soltak Interiøret er strøkent, vanlig stoff i sort Motor og girkasse er strøkne! Kan prøves, sees og høres i bil før et evt kjøp. Diff, nå har jeg ikke vært under bilen enda så vet ikke delenummeret på denne diffen. Ellers er det som sagt en komplett bil som selges i deler. PM for spørsmål. Jeg svarer kun på spørsmål via PM. Tråden blir så "rotete" med masse innlegg om samme spørsmål fra flere Takk. Noen bilder av en vinterskitten bil. Burde kanskje vaska den først ser jeg nå Jeg oppdaterer her hvilke deler som er solgt til enhver tid: Venstre fordør
cheron Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Bring up my post - motor og girkasse er i bra stand! Noen som trenger ny motor i dieselbilen deres?
cheron Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Blir parkert om 2 uker. Så om noen ønsker å se/høre/prøve denne motoren må dere gi beskjed
cheron Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Endringer i planene. Bilen er parkert. Begynner å demontere i helga og de kommende uker.
cheron Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Da er vi i gang... Deler selges Motor selges fremdeles komplett!
cheron Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Deler til salgs: Bilens farge er Boston Grün metallic Hel bakfanger med avtakbart hengerfeste - 1000 kr Hel frontfanger med tåkelys - alle fester er hele - 1000 kr Venstre bakdør - veldig bra for rust - manuell vindu - 500 kr Bagasjeroms trekk med hundegitter - 1000 kr Plast, sidedeksler og gulv til bagasjerom - 400 kr For/bakseter - sort stoff uten hull/skader - blir vasket/renset før salg! - 1000 kr
cheron Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Det er kommet en god del PM på pris på motor. Prisen for komplett motor er 8000 kr. Kjørt 209 000 km. Snurrer jevnt og fint. Servicer er blitt fulgt på ATU i Tyskland. ( En slags Mekonomen kjede ). Forrige eier var ett voksent ektepar fra Schwedt. Velkommen til en hyggelig handel
cheron Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Bilen er solgt. Har litt smårask av deler igjen, men motor, girkasse, undestell, panser, interiør, lykter, fangere, eksos er solgt.
jonas125 Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 Har du kjøleviften helt framme? Grill? og Reimstrammer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå