Flatshift Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Hei. lurer på om noen har noen NM jeg skal dra til med på : Muttere til Kamaksel overfall Torx til Kamakseldrev Toppdeksel skruer Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 kjøp haynes bok på biltema, men topplokket skal dras til me 30NM i riktig rekkefølge for så å ettertrekkes med 90 grader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 ja topplokksbolter vet jeg. har Hayes boka. men finner ikke noe om m50b25 der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 hmm, okai då ta deg en søkerunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 flere som har auto data her inne.. der står alt du trenger:) om krise så kan jeg ta ut fra jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Topplokkbolter, trinn 1, Nm 30 Nm ny, smurt Topplokkbolter, trinn 2, Nm Stram 90° Topplokkbolter, trinn 3, Nm Stram 90° Topplokkbolter, trinn 4, Nm (Ingen etterspenning) Kamakselhjul/ -lager, Nm 5 + 22 Nm ny - Toppdeksel teiter du til etter størrelsen på bolten. M6; 10Nm, M7;14Nm og M8; 20Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 ok. er det samme moment på overfall til kamaksler og til kamdrev??? 22+5nm på gamle muttere\torx skruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå