Gå til innhold

E21 sort skinn Recaro. idealsitze N (77) KBA 90024

Anbefalte innlegg

Skrevet

Muligens for salg da de ser ut til å ikke passe min e24. Setene er slitt og trenger fix.

Holder til i bergen men kan være behjelpelig med frakt.

Hvis det viser seg at disse er kompatible med min bil kommer jeg nok til å beholde dem.

Magnus

Skrevet

Recaro. idealsitze N (77) KBA 90024

er numrene som står på setene.

Vet ikke helt året da disse ble laget, men det er to forskjellige høyder på understellet så da kan vel dere e21karer fortelle meg hvilket karrosseri disse hører til. Dette er genuine recaroer for e21. Men de trenger noe jobb.

Prisen vet jeg ikke. Jeg betalte ganske godt for disse for et år sia. Da visste jeg ikke at de ikke hørte til e24.

Skrevet

Hmmm,spørs om det er til en 77 da? Ifølge etk passer ikke de til nyere... men er muligens intr i de likevel.

Men du har ikke en ca pris,og eventuelt noen bilder?

Skrevet

Kan legge inn bilder i morgen.

Kan noen fortelle meg hvilken e21 disse stammer fra. Det ene setet har lavere rails enn det andre. Ser nesten ut som om det kommer fra en bil som har høyere chassis på den ene siden enn den andre.

Synes alt er litt snålt da det er tilt funksjon på dem. Trodde bare e30 og e24 hadde slike stoler med tilt? Men på stickern under stolen så står det idealsitze N (77) KBA 90024. Ifølge mange nettsider er dette stoler til e21? Hjelp meg dere som kan det

Skrevet
Jeg aner faktisk ikke :P

Men jeg har høyere fester på førersiden mener jeg på.

Da er nok bunndelene til e21. Er ikke andre biler som er levert med høyere brakketer på den ene sia som jeg vet om.

Er jo ikke levert recaro til e21 med tiltfunksjon er det? Steike rart at det gamle klistremerket indikerer det?

Skrevet

Da er nok bunndelene til e21. Er ikke andre biler som er levert med høyere brakketer på den ene sia som jeg vet om.

Er jo ikke levert recaro til e21 med tiltfunksjon er det? Steike rart at det gamle klistremerket indikerer det?

På delefilmen ser det vertfall ut som de er levert med tilt...

Men har ikke studert så mye på recaro,vet bare jeg vil ha...;)

Skrevet

På delefilmen ser det vertfall ut som de er levert med tilt...

Men har ikke studert så mye på recaro,vet bare jeg vil ha...;)

Ser det der jeg og... sitter å snuser på realoem. Er nok e21 seter uten tvil. Skal vaske over setene og ta et par bilder i mårra. Må ikke bli for forhåpningsfulle nå, ettersom de har noen småskader i skinnet. Som sagt, mulig jeg beholder dem hvis det viser seg at de er bolton i gammel6ern min.

Ser at 2 plastdeler mangler. men sjekka og de har dem på gsbildeler og de kosta lite.

Hvis noen sitter på originale 6er (e12 chassie) seter i recaro så kan jeg vurdere swap i nesten uansett tilstand.

Skrevet

Er det på understellet eller på stolen det kba nr. står. man kan kjøpe understellet løst og da passer di fleste recarostolene på.

Jeg har til e24 som jeg kan bytte. PM sendt.

Skrevet

KBA numeret står på stolene. Så de er for e21. Understellet har ikke nummer men er garantert for e21 da det er høydeforskjell på understellene. Bytte understell eller stoler? Har funnet ut at jeg trenger adaptrene. Bytter de glatt hvis du har. Er det adaptrer eller stoler med adaptre du har?

Skrevet

Tatt bilder. Men det ser ut som om dette er originalstoler til E24. Ser at understellet er klussa med og noen karer sa til meg at E21 er sjeldent levert med skinn. Stolene skal være nøyaktig lik på e21 og e24. Disse kommer da ikke til å bli solgt. Understellet kan da byttes hvis noen sitter på e24 understell.

Magnus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...