ruberhai Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Har noen "BMW parking only" skilt jeg tenkte å bli kvitt! Blitt meget populær disse,så her blir det førstemann til mølla! Skiltene måler ca 30x20cm og er laget av plast. "Bmw parking only - all other vehicles will be towed away" Tøft å ha på parkeringsplassen Selges 120kr pr stk. + frakt
Wendel Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Sender du i oppkrav eller vil du ha forhåndsbetaling?
ruberhai Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Sender du i oppkrav eller vil du ha forhåndsbetaling? Sender med forskuddbetaling, oppkravsgebyret blir så dyrt og dumt for begge parter. Mvh C.
Wendel Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Ok, ta gjerne å send med kontonummer, pris + frakt etc i en PM så tar vi det derifra
ruberhai Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Ok, ta gjerne å send med kontonummer, pris + frakt etc i en PM så tar vi det derifra PM sendt
ruberhai Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 Jeg venter fortsatt på min :s Hmm.. Sender PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå