Dirty Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Hei har satt over en 3.2L s50b32 motor i min 320 e36 begge er fra 1996 begge har 2 sone digitalt Klima Problemet er at koblingen (med sikringsboksen) er større en stikka som kommer fra motorledningsnettet , den har også flere kabler den som sitter på bilen en motornette. noen som har vært borti det før ? finnes det noen overgang ? slik det er nå er displayet i bilen helt svart så får jo ikke verken kald eller varmluft
oddis Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 OT: Men når skal du begynne å svare på PMene jeg sender deg?! Hvis du vil ha Politiet og inkasso innblandet samt en svært grundig uthenging foran resten av bimmers.no folket så er det ditt valg. Ikke engang når jeg kontakter en venn av deg som sier han har pushet på deg ser ut til å ha noen betydning? Nytter iallefall ikke å skylde på harstadværingen! Du har mitt kontonr. Jeg har gitt deg all tvil til gode, men dette begynner å bli helt på styr. Jeg forsvinner ikke fra radaren din inntil du har gjort opp for deg, og så enkelt er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå