E34-Sprova Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 hei har byttet tåkelykter og de har da vært av en stund på grunn av sjifte av en del i front Så problemet er da som følger at de ikke kobler inn. noen som har en logisk forklaring? Tåkelyktsettet er Hella sine sotete lykter med linse, skal være god kvalitet. å ja pærene fungerer og er rett sort!
Christer1 Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Sjekk selve kontaktene til tåkelysene. Jeg kjørte uten mine en uke eller to fjor sommer da det regnet en del, å da jeg satt de inn igjen så ville de ikke virke skikkelig. Kom og gikk litt etter hvordan jeg dytta på kontaktene. Fikk rensa de og da funka de fint igjen. Mulig dette kan være problemet hos deg også. De henger ganske utsant til under der.
E34-Sprova Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 sikringen er jo sjekka da! er jo ikke elt bort jeg heller! men kan sjekke om det er noen kontaktproblemer i sammenkoblingen det kan jo være mulig;)
E34-Sprova Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 hei igjen, finner da ikke feilen har lett etter eiring i kontakter og i hovedrelleet(den lange svarte boxen) så har jeg da et spørsmål om det er noen flere relle til tåkelyktene evt. hvor befinner de seg? 525i 1989 12v bilde med beskrivelse om mulig
E34-Sprova Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 noen som vet hvordan man tvangskjører et relle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå