Gå til innhold

BMW 540i 93 model

TorErling
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen var fin den, men det er noen riper og kutt i lakk her og der + en bulk i en bakdør så ikke strøken i lakk utenom panseret som ser ut til å være nylakkert, også noe feil med cruisecontroll som hang seg, og gasswire'n er det noe rart med. bremseskivene foran er skjeve og vinterdekk var noe billige dritt for å si det som det er, :P de var ikke bra.

ellers så virker den hel å grei forsåvidt, jeg syns ikke den var verdt noe mer hvertfall. prisen var helt ok både for meg og selger mener jeg da, hadde ikke gitt mye mer for den det er helt sikkert hvertfall. vurderer en hel lakkering av den da blir den nok verdt noe mer. :) men lakk koster også penger, så vil uansett ikke tjene noen penger på det

slo til så raskt fordi jeg har vært på utkikk etter 540 E34 i lang tid å nå var jeg lei vente på den "perfekte E34" skulle komme til salgs, så da tok jeg en sjangs og bilen virker grei den,

men mer enn 85-90% strøken er den ikke.. ikke ennå hvertfall, så litt påkost må jeg regne med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh.. var det du som kjøpte den? :D

vel, så lenge den ikke er ihjelrustet vil jeg si du har gjort et bedre kjøp enn om du hadde kjøpt min. lakk er aldri bra nok, og om det er gjort noen modifikasjoner på bilen vil man som regel gjøre dem om igjen etterhvert. jeg har ihvertfall gjort på nytt alt som var gjort med bilen min da jeg kjøpte den.

personlig kjøpte jeg egentlig katta i sekken når jeg kjøpte min, for ingen av den rusten som er på bilen nå vistes når jeg kjøpte bilen, men kom tytende ut etter gode 6 mnd. Heldigvis kan man få slikt reparert under bordet, slik at det ikke behøver å koste kropsdeler.

jeg ble nemlig og lei av å lete etter den "perfekte" 540i. ;)

skjeve bremser sier du? hva er symptomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, hehe det var nok meg som tok en sjangs å kjøpte den i en fart. :wink: virker greit foreløpig hvertfall.. har ikke merket meg noen større feil teknisk sett.

ja, jeg glemte å svare deg på det med bremseskivene jeg. :wink:

nei det kan jo også være casterstag/casterstag foringene da, men det rister i rattet under bremsing så sånn typiske bremseskive risting på en måte, men det får jeg sikkert raskt greie på når jeg får bilen opp på bukk og sett litt mer ordentlig over den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...