torjush Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Noen Som har en ide om hvor jeg kan få tak i en bunnpanne til min BMW 518I? m40b18 motor sto det at motoren het. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 noen sier meg at du har senket bilen litt i meste laget. for helt ny bunnpanne kan du se på GS bildeler eller Koed Koed kan og ha brukt bunnpanne. ellers ligger det en brukt bunnpanne til E34 518 på Bruktbildeler.com og om du leter en stund på "BMW deler selges" her på forumet kan det være at det dukker opp noe du kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Og noe sier meg at du burde holde deg til en og samme tråd med denne olje troa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 fort gjort når man er ny på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjush Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Lurer også på hvor man kan få tak i pakninger til denna bunnpanna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 noen sier meg at du har senket bilen litt i meste laget. for helt ny bunnpanne kan du se på GS bildeler eller Koed Koed kan og ha brukt bunnpanne. ellers ligger det en brukt bunnpanne til E34 518 på Bruktbildeler.com og om du leter en stund på "BMW deler selges" her på forumet kan det være at det dukker opp noe du kan bruke. samme stedene som har bunnpanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_fug Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Jeg vet kanskje om en kompis som har en slik bunnpanne til deg! Send en mld på 977 84 411 og hør om han har;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå