fesken321 Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Har vært plaget med min BMW 32O 94 en god tund nå. Startet for snart et år siden da jeg akkurat hadde vasket bilen hos en bensinstasjon. Bilen begynte å nykke, bremse og tilslutt dø av seg selv. Helt umulig å få den til å tenne. Fikk den på verksted der de sa det var bensinpompen. De lettet med for 4500kr, men har problemet enda. hver gang det regner er vått vær eller vasker bilen stopper den. Hva kan dette komme av? En føler av noe slag? trenger råd fra noen med litt mer peiling. takker for svar
FJELLREVEN Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 hadde det samme problemet på en 92 mod 318i .der var det irr i kontakten til lambda sonden,da strømpa til lambda gikk opp langs torpedoveggen og tok inn vann ved vask .ble byttet lamda+kontakt og da var alt i skjønneste orden igjen
Dirty Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 bilen skal ikke daue ut selv om det blir fukt på lambdaen. når den ikke sviver se om du har knist og for bensin
fesken321 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Gnist og bensin er på plass, har fått råd om å bytte lamda+kontakt tidligere. Får teste det å se hvordan det går.
stianly Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 samme probleme med meg men den stopper ikke. men slår ikke lambda inn når motor er varm?
oddis Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 bilen skal ikke daue ut selv om det blir fukt på lambdaen.når den ikke sviver se om du har knist og for bensin OT: Men når skal du begynne å svare på PMene jeg sender deg dirtydicky?! Hvis du vil ha Politiet og inkasso innblandet samt en svært grundig uthenging foran resten av bimmers.no folket så er det ditt valg. Ikke engang når jeg kontakter en venn av deg som sier han har pushet på deg ser ut til å ha noen betydning? Nytter iallefall ikke å skylde på harstadværingen! Du har mitt kontonr. Jeg har gitt deg all tvil til gode, men dette begynner å bli helt på styr. Jeg forsvinner ikke fra radaren din inntil du har gjort opp for deg, og så enkelt er det.
ropa Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Har du takluke på bilen din? Kan hende drenering er tett og at du får inn vann der hjernen til bilen ligger (godt mulig det kommer inne andre plasser å når man vakser,for biler uten luke), vasket min 318is 92mod for par år siden i statoil, bilen fjusket maks etter det. Klarte såvidt å kjøre hjem med den! Så fikk tatt ut hjernen og tørket den inne i helt helt døgn, koblet den på neste dag, bilen startet på første forsøk uten problemer Hjernen er lokalisert bak torpedoveggen bak batteriet om du har 4cyl. 6ern har jo batteriet bak, så er vel enda lettere å komme til på en rekke6er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå