Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel som sagt i prosjekt-tråden min:

Men får vel først fortelle at jeg har nå funnet feilen med tomgang og hvorfor den stoppet: temp-føler på kjølevannet gir pluttselig -50 verdier, og da slår bilen på choken:P

Jeg sendte en mail til GS, da jeg ikke var sikker på hvor temp-føleren som har noe med dette sitter, fikk disse mulighete som svar, er litt for dyre til å bestille og bytte alle, så da spør jeg her:)

GetAttachment.aspx?tnail=2&messageId=813333f8-2ce0-11df-97a4-00237de3a22a&Aux=44|0|8CC8F046B9C16B0||

GetAttachment.aspx?tnail=3&messageId=813333f8-2ce0-11df-97a4-00237de3a22a&Aux=44|0|8CC8F046B9C16B0||

Går utifra at dette er noe som sitter hos ett par her:)

på forhånd takk for svar!

Skrevet

Bilen er ujevn på tomgang og når jeg f.eks kommer inn mot ett kryss og slipper gassen brått så stopper den som oftest... På høyere turtall merker jeg ingenting... Trur kanskje du misforstod spørsmålet mitt? Jeg fikk beskjed om at det var tempføleren som styrte choken det var feil på ette vi feilsøkte, vet ikke noe om hvordan føler ser ut, eller hvor den sitter da følerne på gs ikke har noe info om hva de gjør...

Skrevet

Tenker uansett å vente litt å se om noen vet akuratt hvilken, så slipper jeg å kjøpe noe annet enn hva jeg trenger...

Skrevet

er en svart føler som går til instrumentet og den gule, kan og være blå og sitter på kjølerøret foran registerkjededeksel skal sende signaler til hjerne om kjølevæske temp som styrer kaldstart.

Skrevet

Supert! Ser du hvilken av følerne på bildet det er? så kan jeg bestille med en gang, jeg er i troms og bilen i oppland akuratt nå, så vanskelig å sjekke selv:P

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...