Blyfri Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Vel som sagt i prosjekt-tråden min: Men får vel først fortelle at jeg har nå funnet feilen med tomgang og hvorfor den stoppet: temp-føler på kjølevannet gir pluttselig -50 verdier, og da slår bilen på choken:P Jeg sendte en mail til GS, da jeg ikke var sikker på hvor temp-føleren som har noe med dette sitter, fikk disse mulighete som svar, er litt for dyre til å bestille og bytte alle, så da spør jeg her:) Går utifra at dette er noe som sitter hos ett par her:) på forhånd takk for svar!
Kristian H. Foss Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Litt OT dette, men hvordan var bilen å kjøre med dette problemet? Tror jeg har samme problem på min S38B38. Tror du kan sammeligne farge og delenummer med følerene som hører til din bil på Koed.no
Blyfri Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Bilen er ujevn på tomgang og når jeg f.eks kommer inn mot ett kryss og slipper gassen brått så stopper den som oftest... På høyere turtall merker jeg ingenting... Trur kanskje du misforstod spørsmålet mitt? Jeg fikk beskjed om at det var tempføleren som styrte choken det var feil på ette vi feilsøkte, vet ikke noe om hvordan føler ser ut, eller hvor den sitter da følerne på gs ikke har noe info om hva de gjør...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Kjøp begge nye på Koed, koster ikke spes mye.
Blyfri Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Tenker uansett å vente litt å se om noen vet akuratt hvilken, så slipper jeg å kjøpe noe annet enn hva jeg trenger...
bmwm535i Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 er en svart føler som går til instrumentet og den gule, kan og være blå og sitter på kjølerøret foran registerkjededeksel skal sende signaler til hjerne om kjølevæske temp som styrer kaldstart.
Blyfri Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Supert! Ser du hvilken av følerne på bildet det er? så kan jeg bestille med en gang, jeg er i troms og bilen i oppland akuratt nå, så vanskelig å sjekke selv:P
Blyfri Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Bare for å dele min erfaring så var det den blå, i tilfelle noen andre skulle lure på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå