Gå til innhold

Vannventilen som sitter i torpedeveggen, hvem styrer den ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som kan svare meg på det ?

Jeg har 2 sones klima i min e36 og lurer på om den ekstra kontakten som man har på ledningsnettet når man har klima, har noe som helst med den ventilen å gjøre ?

får ikke ventilen til å åpne seg slik at jeg for varmt vann inn i bilen. og derfor ikke varme inni bilen.

Skrevet

OT: Men når skal du begynne å svare på PMene jeg sender deg?! :bom

Hvis du vil ha Politiet og inkasso innblandet samt en svært grundig uthenging foran resten av bimmers.no folket så er det ditt valg. Ikke engang når jeg kontakter en venn av deg som sier han har pushet på deg ser ut til å ha noen betydning? Nytter iallefall ikke å skylde på harstadværingen!

Du har mitt kontonr. Jeg har gitt deg all tvil til gode, men dette begynner å bli helt på styr.

Jeg forsvinner ikke fra radaren din inntil du har gjort opp for deg, og så enkelt er det.

Skrevet
OT: Men når skal du begynne å svare på PMene jeg sender deg?! :bom

Hvis du vil ha Politiet og inkasso innblandet samt en svært grundig uthenging foran resten av bimmers.no folket så er det ditt valg. Ikke engang når jeg kontakter en venn av deg som sier han har pushet på deg ser ut til å ha noen betydning? Nytter iallefall ikke å skylde på harstadværingen!

Du har mitt kontonr. Jeg har gitt deg all tvil til gode, men dette begynner å bli helt på styr.

Jeg forsvinner ikke fra radaren din inntil du har gjort opp for deg, og så enkelt er det.

har vært uten nett i lengre tider, og rett å slett glemt det vekk, men du har vært i kontakt med INTHE (han har i alle fall ikke pushet på meg bullshit )jeg sa til han at du skulle sende kontonummer til han slik at jeg kunne overføre. men har ikke hørt noe så rett å slett gått i glemmeboka.

send meg kontonummer på tilf : 91623409

kommer ikke inn på pm på mobilen!

Skrevet

Endelig respons! :)

Har sendt din venn inthe kontonr jeg for lengst, og sendte deg SMS nå.

Uten nett ei stund javel, men du har åpnet mine to siste PM'er, og ikke besvart de, så jeg begynner jo å lure. Men nå ser det ut til å løse seg, så da gir jeg det til over helga, og regner saken som avsluttet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...