cato'n Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 selger nå bilen for har funnet meg en e34 530 som eg vil ha.. litt om bilen: positivt *facelift *go.kjent til august 2010 *senket 60/40 TUV papirer *stabbstag motor rom *skinn intr. *el.speil *bilen og motor rullet ca 247.000 *ingen rust i motor rommet.. ganske ryddigt å fint.. *ingen svettinger som eg har sett *sveist ny hjulbrønn bak *lite rust *skiftet olje, filter, plugger, luft filter *lamda nylig skiftet 2300++ *dynamo/starter nylig skiftet (forrige eier) *fin i understellet *sommer dekk brukt en måned.. dyre dekk! *cd spiller.. Faktisk helt grei lyd selv om det ikke er subb i bilen *går bra å ligger fint på tomgang negativt: *litt rust flekker her og der på de vanlige plassene, nede på dører litt på hjulbue bak, jekkfeste forran. *cupe vifta begynnt å lage lyd *slitt førersete *pittelitt svetting fra diffen.. kommer ikke på noe mer.. men bare å spørre håper å selge bilen til noen som vil ta vare på den Bud starter på 30.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Jeg er veldig interesert, men er jo ganske langt :\ bor i sandefjord. men skal tenke på det pm meg evt bud du får da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 tenkt mere på byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 har ikke råd til mellomlegg desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 okai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 nytt bud på 34000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 nytt bud 35000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå