veglin Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Hei er ute etter å kjøpe meg ny frontfanger,gamle er delvis ødelagt,har sett på mye forskjellig,skal ha M3 fangern,alt annet reiger og sånn er noe dritt! Men er det noen som vet forskjellen på fangerne,mange forskjellige typer,noensom koster 1990,andre,3500! ser like ut! åsså var det en som sa han solgte en Org.M3 fanger! Hva er forskjellern på alle disse,alle "ser" like ut! Takker for svar
Banan Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Forskjellen på en fanger til 3500,- og en til 1990,- er at den dyreste er en original fanger laget av bmw selv til m3, som har helt perfekt passform. En billigere fanger er en kopi laget i f.eks Asia og kan ha veldig bra passform, mens noen andre ikke er helt så bra.
veglin Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 er det best å kjøpe den "dyre"? gidder ikke kjøpe noesom jeg får problemer med! Kan legge ut et bilde av bilen også,skal ha lik den!
Eksos Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Fangeren til 1990 passer veldig bra, ser helt original ut utenom den nederste lippa som er støpt fast Plasten er vell ikke fullt like bra, litt hardere type i den til 1990,-.. Får inn en mer skikkelig variant som vil ligge på 2690,- på st-import senere, denne ser kliss original ut, og har også samme plastkvalitet som en original front..
Turtiss Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Hadde aldri betalt mer for en brukt orginal fanger enn en til 1990 hos st. Kjøpte selv min på GS, regner med det er samme fanger som st har. Helt topp, lister og alt blir 110% .strøkent og nytt.... Kjøp billigste sier eg
veglin Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 sjekk: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16491211 det er en sånn fanger til 1990,- tenkte å mulig kjøpe den! tror du den jeg har nå er kopi,eller ekte?
Eksos Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Helt sikkert fake, er jo ABS plast så.. (original er PP-plast, litt mykere plast) http://www.stimport.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=23&products_id=94 Kjører med den på min bil, har ingenting å klage over
veglin Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 er vel lik fanger som den jeg så på finn den vel! ser du lett forskjell på ABS,PP plast?
Turtiss Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Nei du vil ikke se forskjell på fangerne. Mest sannsynlig vil st sin være finere når den e ferdig lakket siden den er ny Forskjellen er at plasten er hardere. Så i en evt smell skjer det samme som har skjedd med din....
Eksos Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Jepp, når fangeren er lakkert er det som sagt ingen forskjell, men plastkvaliteten er ikke helt samme, lettere for at den sprekker ved en kollisjon.. Men så kommer spørsmålet, har du planer om å krasje? Selv synes jeg iallefall det er forferdelig unødvendig..
veglin Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 forå si det sånn,så tror jeg at visst det først smeller,så smellerdet sånn at fangern blir ødelagt uansett,men har ikke planer om det nei! IKKE i det hele tatt
Eksos Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Jeppjepp.. Forskjellen ligger som sagt hovedsakelig i plastlkvaliteten, at den kan vere noe hardere på fronten til 1990,-, utseendet ser helt originalt og fint ut, passer rett på uten modifiseringer..
bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Forskellen på uorginale kontra originale er også at listene er integrert(støp fast i fangern) på uorginale. da må du evt få festa den på annen måte enn på en original da de originale har avtagbare lister. Og under de listene er festene til fangern
veglin Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 da tror jeg nok jeg går for en sånn en,+ lakkering også,så blir det vel sikkert bortimot 3000,- uansett! Noen som foresten vært borti at klar lakken flasser litt av ved vask! Har skjedd et par steder,mulig å flekk lakkere opp igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå