Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er ikke grunnarbeidet bra nok, og det er sannsynligvis ikke noe bedre andre plasser på delen som flasser.. Er det plast kanskje? Plastprimer er forferdelig viktig å bruke, har brent meg litt på den før..

Skrevet

hvordan er den festet da,ser på den fangern jeg har nå er de støpt inn,listene kan ikke tas bort! vet åssendet er på vanlig org fanger,for de har jeg hatt på flere andre biler!

Skrevet

Da er nok den fangern du har nå limt med sika, tec7 eller lignende fast i stålbjelken på baksiden. Pluss at den er sikkert skrudd noe plass ;)

Skrevet

Fangeren på St-import kommer iallefall med løse lister, monterer den på akkurat samme måte som du monterer originalfangeren..

Skrevet

heldigvis er det ikke noe farlig med den,så den kan "røskes" litt vekk,men mulig jeg skullegått for org fanger,hvertfall visst alle uorginale må festes sånn,liker måten org fangerne er festet på! ikke et dårlig påfunn!

Skrevet
Forskellen på uorginale kontra originale er også at listene er integrert(støp fast i fangern) på uorginale. da må du evt få festa den på annen måte enn på en original da de originale har avtagbare lister. Og under de listene er festene til fangern ;)

Dette gjelder ikke GS sin billigste M fanger, eller den de selger hos Mekonomen...

Er 99% sikker på at den på ST gjelder det heller ikke. Listene er avtagbare.

Kun lippen underst på fangeren som ikke er avtagbare... noe som spiller igjen ingen rolle. Bare maskere den når du skal lakke :)

Skrevet

Er ikke ALLE uoriginale som må festes med lim etc. Som Eksos skriver over her så har ST import den med løse lister ;) da kan du feste den likt som originalfangern.

EDIT: Så at jeg formulerte meg litt feil her på et tidligere innlegg. Er absolutt ikke alle Uorginale som har faststøpte lister :)

Skrevet

det er bra!

jeg er ikke så veldig for,lim el tec7,osv! Strips,tape!

Altså,liker at det er gjort på en måte som det går ann å ta av på en fin måte,gjort ordentlig for seg! Ikke noe Macgyver Jalla visst du skjønner tankegangen!

Skrevet
Forskellen på uorginale kontra originale er også at listene er integrert(støp fast i fangern) på uorginale. da må du evt få festa den på annen måte enn på en original da de originale har avtagbare lister. Og under de listene er festene til fangern ;)

Det med listene er feil, har kjøpt en på www.gsbildeler.no og den er listene løs på, jeg vil anbefale den på Gs vis du ikke vil svi vekk pengene dine, passformen er veldig bra og.

Mvh

Kenneth

Skrevet

tenker du på denne da?

7-3150 (Alternativ vare for STE36/7-3150)

Frontspoiler E-36 M3 (m/Gitter, DTM og lister)

Frontspoileren leveres komplett med lister,gitter og dtm. Denne spoileren har meget god passform

DTM spoileren er ikke avtagbar på denne fangeren

Pris 2.487,50 kr. (inkl mva)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...