veglin Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 JA,jeg vet jeg trenger ny frontfanger, ellers gi meninger om bilen,visst dere vil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Setetrekka så ufyselige ut, ellers så det ut som en veldig pen bil! Hvilke sommerfelger står det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 setetrekka er vel ikke av det fineste nei,tenkte egentlig å ta de vekk,stoff under,kanskje skaffe skinn med tiden,men var gjort ganske ordentlig,så lar det væreforeløpig,sparer setene under da:) sommerfelga er noe orginal bmw 17" , ikke helt sikker påom de heter noe,mange dobbel eika av noe salg,(dårlig til å forklare) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Så ut som en skikkelig pen bil. Ny M-fanger fram til sommern + noen felger så har du en kjempefin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 felger har jeg,fanger kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Lekker farge. Likte bilen godt Som nevnt over, ny fanger og sommerfelger så blir denne nydelig. Pene lykter og bakpotte. Akkurat originalt nok, akkurat stilig nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 chrome blinklys pærer. sotet blinklys forran. CCFL i frontlys. M3 innsats i bakfanger. sote ruter. så blir denne veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Kjempefin farge, perfekt senk og forferdelige setetrekk Et pent sportsratt og ny fanger, så er du på god vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 ikke så gal utvendig innvendig.. ja få hivt av de trekka selv om det er stoff under. stoff ser mye bedre ut en de trekka hvertfall:P så jo skikkelig old ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 takker for tilbake meldinger! frontfanger kommer snart,liker fargen godt jeg også,skulle vel hatt m3 fangern bak også,men venter vel litt med det,skulle jeg være uheldig da blir det M-fanger! Setetrekket som alle nevner ja,blir tatt bort med tiden,ser vel litt old ut,men ser litt bedre ut i virkligheten,kjøpte bilen av et bil firma,han så ikke at det var trekk,det var det første jeg så! bruker den fram og tilbake til arbeid i snekker bukse,så da sparer jeg setene under da! lite + Kan legge ut noen flere bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Blå BMW er det riktige valget! E46 M3-stuss på bagasjelokket Nye speil Komplettere listverket rundt Soting CCFL & Chrome blinklyspære ...så tror jeg du er langt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Pen bil Kanskje få på M-tech lister, sideskjørter og bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Blå BMW er det riktige valget!E46 M3-stuss på bagasjelokket Nye speil Komplettere listverket rundt Soting CCFL & Chrome blinklyspære ...så tror jeg du er langt på vei Enig med deg Ps digger signaturen din, Platti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå