bakke Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 prosjekt vurderes solg for rett pris: ) amazon er godkjent taksenka, men er ikke godkjent med v8.. tror det skal være mulig å få den godkjent med v8, men er ca 50kg for tung . det er ford 9" bakaksling, american racing felger, sota GLASS vinduer hele veien rundt : ) bilen mangler interiør. bil som trekker sinnsykt med oppmerksomhet! når den sto ut i sommer, stoppet biler stadig vekk og tok bilder !
bakke Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 350 chevy v8 : ) hva har du å bytte i da?
Daniel84 Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Kjenner han som byggde denne, ta kontakt på pm om dere lurer på noe folkens..Prisen syns jeg er litt stiv med tanke på alt den har hvert gjennom!
kbteknik Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Kjenner han som byggde denne, ta kontakt på pm om dere lurer på noe folkens..Prisen syns jeg er litt stiv med tanke på alt den har hvert gjennom! hey.. hold dine meninger ute fra salgstråder da...
bakke Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Skrevet Mars 30, 2010 Kjenner han som byggde denne, ta kontakt på pm om dere lurer på noe folkens..Prisen syns jeg er litt stiv med tanke på alt den har hvert gjennom! hvorfor mener du at prisen er for stiv? hva har den verdt gjennom?
Daniel84 Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Er vell låv og si ifra,Er ikke meningen og odelegge noe for selger heller,men med tanke på de 2 turene den har hvert i polen og blitt pussa og retta,og den siste turen den hadde der så klarte de og miste bilen fra bilfrakhenger som igjenn førte til masse skjevheter her og der..dette er ikke bare oppspinn da jeg sto selv å så på bilen og skjevheten`e sammen med gammle eier etter den siste turen fra polen.Tenkte bare og si ifra...mange som faktisk setter pris på litt fakta ang biler de evt skal kjøpe...men for all del...Lykke til med salg !
ruhan Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 d er jeg som har bygd denne bilen og for å rydde opp i alle rykter og USANNHETER som noen her på forumet driver å spekulerer i vil jeg bare nevne noen fakta om bilen Joda bilen har vert til lakkering i polen EN gang,og i forbindelse med dette ble d byttet dørstokker på bilen,ikke for at det var rust på dem men for at dette var en billig forsikring for framtiden,er ikke gratis å lakke i polen heller,og er ikke noe mere irriterende en at ting du nettopp har lakka ruster innenfra joda bilen rulla av hengeren da dem skulle ha den på etter lakkering,noe som resulterte i at festene som holder fronten ble bøyde,er de originale festene til fangeren som fungerer som oppheng for skjermer og front da disse er sveiset til fangeren dette ble rettet hos bilskadesenteret i namsos og var ingen stor sak ELLERS HAR D IKKE VERT VERKEN SKADER ELLER BULKER PÅ BILEN!!!!!!! Så da håper jeg at alle som VET hva som er gjort og hvilke skader d er eller har vert på bilen finner noe annet å legge nesa si opp i
Toro Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Tøff bil Prøv å legg den ut på www.amcarforum.no kanskje dere får mer napp der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå