Julian Sommer Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Her vil det komme noen bilder av bilen min så fort den kommer tilbake fra verksted Vet ikke om jeg kommer til å bytte likevel, da jeg har blitt så glad i den som jeg har. Det går heller ingen andre E30 coupe her i by'n, og heller ingen E30 større enn 320, så det er litt gøy å ha noe som ingen andre har. Skal også få tatt all den lille rusta som er å ta på den så fort det blir varmegrader hele døgnet. Desuten ble den registrert på meg på 20-årsdagen min, noe som er litt gøy Slik jeg regner med å ha den i sommer, dersom den ikke blir solgt: Senk, felger, kanskje litt ekstra soting av bakruter (har originaltonede ruter) og muligens litt "kom-og-stjel-meg"-reklame for hva som er montert av ting og tang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Det er jo litt skøy å ha en bil som startet livet på samme dag som eieren. I så fall ville min vært langt inn i veteranenes rekker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Ja, litt artig det Men den bare registrert på meg samme dag da, hadde vært morsommere hvis den var første gangs registrert på bursdagen min Men da måtte det nok vært en 90-modell, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå