sondred Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Grei touring vurderes solgt(byttet) da jeg ikke har noe bruk for stv å har lyst på ny bil:) bilen er hel og grei, utrolig god å kjøre. manuelt gir, stor kjøre computer, aircondition, sportsint. 1995mod, svart blank i falge. bilen har rullet 290 000km, noe som over hode ikke merkes på bilen. Bilen ble eu godkjent for ca 1 mnd siden, kunn en bærekule og et bremserør som måtte byttes, dette er selvfølgelig byttet. hjulbuer bak har rust og bør byttes. også bunn av bagasjeluke. 5stk 18" tsw kaylami felger kan følge med vis intr.. har ikke satt noe spess pris på bilen, men bud over 25 VURDERES, bilen må ikke selges. send pm om interesse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Hengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 avtagbart hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Kan du ta bilder av rusta på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Sjekk min tråd på Ønskes kjøpt, kan bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinrinde Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 jeg har en 635csi 84mod, int i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Har du bilder av rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå