sondreland Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Vurderer å selge min E34, da den ikke ble eu-godkjent, og fordi jeg er 18 år med null penger og et kommende studentliv som skal tilbringes uten bil... Det er en 520, som har gått 266 000. Manuell girkasse i topp stand. Motoren går svært fint, bruker ikke noe særlig olje (jeg har ikke merket noe forbruk pr. dags dato) og det er absolutt ingen ulyder fra den. Starter alltid uten å nøle. Karroseriet er mørkegrønt (island green metallic) MEGET pent, ingen bulker eller stygge merker. Det eneste er en ørliten rustflekk på størrelse med en enkrone ved tanklokket. Alt er orginalt, og jeg har tåkelys liggende til den, men mangler feste til det ene så derfor har jeg ikke satt dem på. Den har lyse (noe slitte) skinnseter og takluke. Interiøret er svært pent. Har også 8 bmwfelger, med dekk på fire av dem. Minuset med bilen er som nevnt at den ikke er eu-godkjent. Anmerkningene ved eu-kontrollen var: -Bremserør svekket pga rustangrep ved forgrening bak. -Forskjell i bremsekraft større enn 50% av høyeste verdi (håndbrekket). -Forstillingskontroll med målebrev . feste for venstre bærearm skadet ved indre innfesting. -Bakaksel - slakk i innfestinger - store hovedforinger begge sider. -Slitt bærekule nede fremme. -Bilbelter - feil ved låsemekanisme. -steinsprut i frontruten Så, er det noen som vil gi meg et bud på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Prisantydning, bilder og hvor i landet du holder til hjelper her inne hvis du skal selge bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreland Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 bilder har jeg aldri skjønt hvordan man legger ut, bilen står i Mandal i Vest-agder, og hva prisantydning angår hadde jeg egentlig håpt på noen bud så jeg ser hva jeg kan ta for denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå