KP_coupe Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Hei, lurte på om noen vet hva som feiler bilen min. trodde det var LLM, så byttet den. men ingenting skjedde. bilen begynner å holde imot\sperre på 5000rpm ca. når jeg tar av kontakta på LLM`en så går den helt fint på høyt turtall! 93modell 325i med enkel vanos. noen som veit hva som skjer? må få fiksa dette før jeg får kommet til etterkontroll på EU`n å:/
Breitling Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Resatte du feilkode til LMM etter du bytta denne`?? Hvis ikke dette er gjort så ligger ennå feilen i ECU og bilen vil oppføre seg som tidligere. Er ikke alle som er klar over dette
KP_coupe Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 javel:S bytta LMM og lambda sonde, men skjedde ikke noe, må resette altså? sto ikke noe på kjørecomputeren eller noe om feil eller noe altså, bare så inni at den mangla de to trådene;)
gatebil76 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Dette skjer pga defekt veiv sensor. evt for stor avstand fra sensor til lesering. kan også være løst reim hjul eller skadet.
KP_coupe Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Dette skjer pga defekt veiv sensor. evt for stor avstand fra sensor til lesering. kan også være løst reim hjul eller skadet. Blir de trådene "oppbrent" eller noe pga det? kun det?
gatebil76 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 nei...lmm har nok ikke noe med dette å gjøre. da er den treg hele veien og går dårlig på tomgang. jager osv. hvis den kutter på høyt turtall så er det ofte veiv føler som er i ulage.
KP_coupe Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 nei...lmm har nok ikke noe med dette å gjøre. da er den treg hele veien og går dårlig på tomgang. jager osv. hvis den kutter på høyt turtall så er det ofte veiv føler som er i ulage. Ok, takker:D skal sjekke, ser man om den er feil eller gåen om jeg kobler på tester?
gatebil76 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Hvis det er feil på den så joda.. men ikke om feil avstand eller skade på leseringen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå