Arotished Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Heisan Lurte på om noen hadde noen tips når det gjaldt å bytte fremre vindus regulator/heis? Etter en tid med frost klarte jeg å ødelegge noe inni døra da jeg skulle ta ned vinduet (det var frosset fast) og nå er vinduet løst så jeg regner med at regulatoren er knekt en eller annen plass (i verste fall så er vinduet knekt i festet). Noen som vet hvordan vinduet er festet i heisen? Er det med hull eller er det en klemme? Hvis det er hull så er det jo også sjanse for at selve vinduet er ødelagt. Fikk ikke sett så mye på det før jeg reiste offshore så jeg tenkte å bare bestille en regulator slik at jeg hadde en liggende når jeg kom hjem. Er det samme regulator på alle E39'ene? eller er det forskjell utifra modellene og årstall? Trodde eneste forskjellen var om man hadde doble glass eller ikke. André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
broderaron Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 vet ikke, men kanskje denne hjelper deg igang med å fjerne dørpanelet: http://www.youtube.com/watch#!v=zEZ-bcEYdRA&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå