espulus Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Ønsker å kjøpe komplett demper til 323i E36 i BRA stand, samt radiator i bra stand. Ønsker også å kjøpe original skjer med hull for smalt sideblink, venstre side. Flere ting jeg må ha: - Bjelken bak frontfanger - Radiator (som nevnt ovenfor) - Indre skjerm, venstre side. Og til slutt, et spørsmål som egentlig skulle vært på "Teknisk".. Passer originale tåkelykter i M3-fanger? Send gjerne PM med bilder og pris på deler!! Espen
espulus Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Har sendt deg pm:) Flere som har deler?
bmwkizn Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 originale tåkelykter passer i M-fangern ja hvordan går det foresten med opprettinga?
espulus Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Supert:) Så hvis jeg kjøpet sorte tåkelys fra st-import, så passer disse i m3fangern? Har bestemt meg for å ikke gjøre så mye selv, og har derfor bestilt time® på verksted:b Blir dyrere, men med garanti:)
espulus Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Supert:) Så hvis jeg kjøpet sorte tåkelys fra st-import, så passer disse i m3fangern? Har bestemt meg for å ikke gjøre så mye selv, og har derfor bestilt time® på verksted:b Blir dyrere, men med garanti:)
bmwkizn Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 ja alt av tåkelys som passer i originalfangern, passer også i M-fangern. Er ikke noe forskell på dem Greit å få bilen rettet skikkelig av proffesjonelle da. Kommer den på vegen til sommern eller?
espulus Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Så bra:) ja, sant det:) Litt skummelt å la privatperson gjøre det ja:b regner med at bilen er å se på vei i løpet av april en gang:D
espulus Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Så bra:) ja, sant det:) Litt skummelt å la privatperson gjøre det ja:b regner med at bilen er å se på vei i løpet av april en gang:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå