espulus Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Edit: Ble postet på feil plass ser jeg, men la gå. Ønsker å kjøpe komplett demper til 323i E36 i BRA stand, samt radiator i bra stand. Ønsker også å kjøpe original skjer med hull for smalt sideblink, venstre side. Flere ting jeg må ha: - Bjelken bak frontfanger - Radiator (som nevnt ovenfor) - Indre skjerm, venstre side. Og til slutt, et spørsmål som egentlig skulle vært på "Teknisk".. Passer originale tåkelykter i M3-fanger? Send gjerne PM med bilder og pris på deler!! Espen
Torminator Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Har komplett understell med 4 dempere (sachs) og 4 fjærer (originale) samt alle 4 topplager (ene er ødelagt) til salgs! Passer E36 6-syl fra 9/92 og utover. Satt på min E36 320i '98 og fungerte meget bra bortsett fra klunkelyd bak der topplageret er gåent. (Lett og billig sak å bytte) http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... rstell+e36 Selges for 1500,- Originale tåkelykter passer både original og M3 front ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå