Glenn-Andre Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Hei, trenger foringer til bilen min men er så lang leveringstid å jeg må ha bilen på hjulene før søndag kveld. Noen som kan dreie til meg eller veit om noen som har mulighet i helga? Helst rundt i Drammen/oslo/tønsberg området. Ta kontakt på tlf 95050181 eller pm Mvh Glenn-Andre
sladjan Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Gs bildeler eller bmw må jo ha noe til deg ? Er jo enkelt å dreie så lenge man har polyetan og sånn hvis det er det du har tenkt å ha. men alltid enklest løsning å kjøpe, må jo ha måla osv. hvis du skal dreie.
Glenn-Andre Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Gs bildeler eller bmw må jo ha noe til deg ? Er jo enkelt å dreie så lenge man har polyetan og sånn hvis det er det du har tenkt å ha. men alltid enklest løsning å kjøpe, må jo ha måla osv. hvis du skal dreie. Gs og bmw fører ikke mazda deler
sladjan Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Gs og bmw fører ikke mazda deler Trodde dette var et bmw forum jeg hehe Janei, sjønner det er vanskeli å få tak i deler, kjører jo mazda Kunne hjulpet deg hvis du var litt nærmere. Er vell flere her inne som kan hjelpe deg håper jeg og bor litt nærmere
Hawkon88 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Har du målene/orginal foring, kan du sikkert ta kontakt med et lokalt mekanisk verksted ol med dreiebenk. Fort gjort å fikse slike ting, under forutsetning at de eller du har materiale som er egnet for bruket. Er vel gjerne ikke alu-foringer du er ute etter.. Hva med en Mazda forhandler? Jeg har også lagd foringer av sicaflex, men da til en båtmotor som ikke skulle gjennom eu-godkjenning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå