Elisabeth92 Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Nå er bimmern helt ferdig og lappen er i boks! Har fått tatt rust i hjulbuene, bytta alle lyktene og lagt til masse av min egen sjarm i den Har kjøpt nye sommerfelger også som jeg legger ut bilder av til sommern Men her kommer det noen bilder av gliset mitt som jeg nå er svært fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Se der ja. Så ut som en skikkelig pen og strøken E36 du har gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Den var nesten som hentet ut fra et showroom på nittitallet. Ser ut som et meget bra utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Det der ser veldig bra ut! Gratulerer med både bil og lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Gratulerer Dette så meget bra ut Noen fremtidige planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Se der ja. Så ut som en skikkelig pen og strøken E36 du har gratulerer Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Den var nesten som hentet ut fra et showroom på nittitallet. Ser ut som et meget bra utgangspunkt. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Det der ser veldig bra ut! Gratulerer med både bil og lappen Tusen hjertelig takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Gratulerer Dette så meget bra ut Noen fremtidige planer? Tusen tusen takk! Nja, den får være sånn en stund til lommeboka blir litt tjukkere hvertfall hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Sleng ut noen interiørbilder også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canbmw Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 ganske fin bil;) men syns du burde lakere front og bakfangeren. syns det er så sykt dumt av bilprodusenter og selge bilene med fangere med plast farge. har de så dårlig smak??? gratulerer med lappen forresten;) jeg har oppkjøring 29 mars, gjett om jeg gleder meg a:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 ganske fin bil;) men syns du burde lakere front og bakfangeren. syns det er så sykt dumt av bilprodusenter og selge bilene med fangere med plast farge. har de så dårlig smak???gratulerer med lappen forresten;) jeg har oppkjøring 29 mars, gjett om jeg gleder meg a:P Helt enig med "canbmw". Det første du burde tenke på å gjøre med bilen din er å få lakert bakfanger, sideskjørt og frontfangeren. Jeg gjorde det på bilen til søstern min for 2 år siden, og det ble en helt annen bil! Absolut værdt det Ellers må jeg si at bilen din ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Sleng ut noen interiørbilder også da Det er ikke mye å skryte av gitt, bare helt vanelig stoffseter Hehe. Men kan gjøre det etter jeg har fått vasket den inni Har så si bodd i bilen siden jeg fikk lappen så den trenger nødig en vask Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 ganske fin bil;) men syns du burde lakere front og bakfangeren. syns det er så sykt dumt av bilprodusenter og selge bilene med fangere med plast farge. har de så dårlig smak???gratulerer med lappen forresten;) jeg har oppkjøring 29 mars, gjett om jeg gleder meg a:P Ja jeg har planer om å koste på den hellakkering, og da skal den såklart lakkeres helt den! Er så enig med deg, skjønner ikke hvorfor de ikke gjør det Men tusen takk for det Ja det kan jeg tenke meg! Det går fort da, du får ha masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 ganske fin bil;) men syns du burde lakere front og bakfangeren. syns det er så sykt dumt av bilprodusenter og selge bilene med fangere med plast farge. har de så dårlig smak???gratulerer med lappen forresten;) jeg har oppkjøring 29 mars, gjett om jeg gleder meg a:P Helt enig med "canbmw". Det første du burde tenke på å gjøre med bilen din er å få lakert bakfanger, sideskjørt og frontfangeren. Jeg gjorde det på bilen til søstern min for 2 år siden, og det ble en helt annen bil! Absolut værdt det Ellers må jeg si at bilen din ser bra ut Ja jeg veit, det gjør hele bilen! Har planer om å hellakkere den , må bare spare litt først hehe. Men tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå