///M Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Hvorfor har de brukt de fargene her i ///M merket, er det en spesiell grunn for det eller er det bare sånn?
Deep Dish Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 The first Red stripe represented Texaco, the famous American oil retail brand, who had partnered with BMW during the early days of M racing. Blue represented BMW and Bavarian region. The purple was used to represent the partnership and to allow for a nice transition between the two colors, blending as some may call it. Once the BMW/Texaco partnership ended, BMW had to buyout Texaco for the rights to the red.
smez Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 er det alt? må si jeg ble litt skuffa nå trodde det var mer bak det :s
noekult Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 er det alt? må si jeg ble litt skuffa nå trodde det var mer bak det :s +1 Jeg satt og venta på noe dypt - men dem skjønte vel ikke på den tiden hvor legendarisk M-avdelinga kom til å bli
Erik89 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Det enkle er ofte det beste, men må si jeg og trodde det var no mer bak dem.. Menmen, vi elsker dem for det ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå