username Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 BMW 5-serie E34 ønskes kjøpt. Skal være i (god)kjørbar stand. EU-godkjent, ikke grisekjørt. Helst ingen rust(hehe), hvertfall minimalt, særlig ikke på bærende bygg/chassis(dører har ikke såååå mye å si osv). Send PM eller svar i tråden !
m-kenneth Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 har en nesten strøken e34 520ia er automat så ikke skam kjørt den er diamantsvart og har el vinduer x2 og er eu-ok i over ett år til, fikk 0 feil på 3 siste eu-kontroller starter og går altid og er eneste e34 eg har hatt som ikke har vert problemer med send pm om du er intresert
username Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 har en nesten strøken e34 520ia er automat så ikke skam kjørt den er diamantsvart og har el vinduer x2 og er eu-ok i over ett år til, fikk 0 feil på 3 siste eu-kontroller starter og går altid og er eneste e34 eg har hatt som ikke har vert problemer med send pm om du er intresert m-kenneth..hmm mener å ha hørt om en "m-kenneth" som har drevet å lurt folk med salg av bil..mulig jeg husker feil..
Astri Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Har en 89 mod e34 med m50b20 motor til salgs nå. Om du trykker på linken i signaturen min så kommer du til den... Har og en tilsalgs tråd for den...
username Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Har en 89 mod e34 med m50b20 motor til salgs nå. Om du trykker på linken i signaturen min så kommer du til den... Har og en tilsalgs tråd for den... Hvor mye? ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå