koffer1987 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 satt på senkesett på den ene siden , men ble alt for lavt , kan det være det jevner seg ut når jeg setter på den andre siden fordi det er lavere på den ene siden nå begynner å bli litt redd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Redd den heller blir enda litt lavere men coilovers kan jo justerest på høyden. om ikke kun forran og bak den er for lav. jeg personlig synes coilovers blir alt for stivt til daglig bruk og også opplevd at det ødelegger demper torn bak da disse ikke er konstruert for denne belastningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 faen ! stress å måtte ta alt av igjen !de skivene du justerer med står helt i bunnen , men senkesettet skal være justerbart fra 30 - 75 mm så bude jo være jeg som tar feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Høydejusterbart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 faen ! stress å måtte ta alt av igjen !de skivene du justerer med står helt i bunnen , men senkesettet skal være justerbart fra 30 - 75 mm så bude jo være jeg som tar feil ? He he da står de på det laveste. da blir det lavt. skru de opp. tell gjenger eller mål høyden fra sjerm til gulv på begge sider for lik høyde. blir nok bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 åh det var godt å høre ! var litt nervøs nå ! men hvordan kan det stemme for klemmer du ikke fjøra mer sammen så bilen synker når du skrur ringene opp ? beklager jeg spør dumt , men har aldrig gjort detta før ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Jo mere fjærene blir strammet jo høyere blir bilen . skjønner tanken din men jo mere du slakker jo lavere blir fjæren justert ned på demperen og lavere blir bilen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå