Azeton Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Hvorfor ikke bare spare oljen til neste oljeskift isteden for og selge det så billig?
E38dreamin Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Hvorfor ikke bare spare oljen til neste oljeskift isteden for og selge det så billig? Det er det jeg gjør hvis ingen vil ha selvsagt. For jeg kommer til å få bruk for det i fremtiden. Alt sammen, til og med Volvo-oljen. Men jeg får kjøpt oljen igjen for ca samme pris når jeg trenger den. Så vil heller ha 1500 kr til drivstoff (eller noe annet) nå enn å ha 15 liter olje liggende i 1-2 år. Jeg bor på et 10m3 rom og oljen tar jo nesten opp 1m3 Litt av poenget med at det er så billig er at jeg vil ha det vekk! (men koster jo bare 129 kr på GS da så er ikke superbillig og er ikke krise om jeg ikke får solgt, har jo stått her i 3-4 mnd allerede)
E38dreamin Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 Bergen. Så ønsker personer i Bergen som bare kan komme å hente, i motsetning til å sende med posten. Avhenging av mengden så blir d fort noen hundrelapper ekstra bare for å sende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå