Brun0 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Hei. Noen som har lyst å frese/drille brakett? Bygger om til 5 bolt på Bmw e30en min nå, og trenger 2 braketter (like, men h og v side) for å feste større kalippere i org e30 fester. Har tegninger og mål på alt sammen.. Noen som har lyst å hjelpe meg? bare si en pris du eventuelt skal ha for d. Stålet må være tykkere enn 13,5mm. Jeg holder til rundt oslo området =) Mvh Chris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Her er bilder av brakettet. Ganske lett fresejobb. Så er det bare å borre hull og kutte. REsten av modifiseringen gjør jeg selv Noen som kan hjelpe meg med å lage 2 stk av disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Jeg tror det er enklere for deg å bare ta kontakt med et mekanisk verksted i nærheten av hvor du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå