Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niks.

2stk 19mm bolter på hver side av traversen/ramma.

Så er det demperbeina (3stk 13mm muttere på hver av de ved dempertårn)

Stabstaget foran (4stk 13mm muttere til sammen)

Og så de foringene på bærearmene (2stk 17mm skruer på hver side)

+ bremseslanger og ledninger til abs etc..

Ganske fort gjort egentlig..

Skrevet

Alright. Kurant jobb altså.

Hvordan er det med lufting av bremser etter at man har tatt av bremserørene? Man kan vel bare skru av bremsekalipperen for å unngå noen problemer der antar jeg?

Skrevet
Alright. Kurant jobb altså.

Hvordan er det med lufting av bremser etter at man har tatt av bremserørene? Man kan vel bare skru av bremsekalipperen for å unngå noen problemer der antar jeg?

Jepp.., skru bare løs kalipperne, så er det ganske så greit :)

Glemte å nevne tannstanga/rattaksel..

Men der er det bare en 13mm skrue med 13mm mutter på.., bare løsne denne, og slå av akselen med en gummihammer e.l. (detter nok av om du løsner forstillinga også)

Skrevet

Grei nok jobb, men ting sitter nok litt. Minnes at jeg plagdes med vanlig arm å uten varme, så en lang arm vil hjelpe deg greit. særlig på travers. Mulig mine biler er igjengrodde, men dette greier du fint uten å levere bilen inn. Utenom justeringa da, den bør nesten leveres inn for det.

Skrevet

Jeg ser den.

Bytta over til sommerfelger her om dagen, og etter det, har det kommet en lyd fra bilen som gjentar seg fortere jo fortere jeg kjører. Den blir også annerledes når jeg drar i håndbrekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...